söndag 29 maj 2011

Vem är ni?

Hej alla!

Undrar ibland vem som tittar in här för många är så tysta och lämnar aldrig några ord efter sig.
Har hittils haft 1300 besök denna veckan och undrar såååå vem ni är!?
Hur gamla är ni? Har ni barn? Gifta? Singlar? Intressen?
Vill ni se mer av något eller är bloggen bra som den är?
Hade varit jätteskoj att få en hint av er oavsett om ni kikar in varje dag eller en gång i veckan :-)
Så e ni med eller e ni blyga? :-D





















Sitter och väntar på att mannen ska komma hem från Paris.
Håller på att dö av saknad!

Får väl gå och fixa lite käk som idag blir pasta med kronärtskocka, svamp, parmensan och grädde.

kram


13 kommentarer:

  1. Hej hej,
    är en gift kvinna på 36 år som har en liten pojke på 2 år.
    Målar mycket.
    Tycker den är bra som den är din blogg!
    mvh Therese

    SvaraRadera
  2. Hej,
    I have only visited your blog a couple of times but now I have added it to my bookmarks. I live in Canada and after I fell in love with Odd Molly, I began a webshop to sell OM because I could not find any shops selling it in Canada.

    I am 50 years old, married with 3 sons.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Är 36-årig mamma med två små söner. Bor i Stockholm & jobbar med media.
    Jag gillar att läsa dina skönhets- och klädinlägg och skulle gärna se mer om hårvård.

    SvaraRadera
  4. Ja du vet ju vem jag är! Kikar ofta in och gillar den fina blandningen!! KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag har följt din blogg för några månader, och kommenterat tidigare ett eller två gånger.

    Jag är en 40++ finsk kvinna, gift, med fem barn. Bor i västkusten av Finland. Gillar din blogg, dina outfits, och hur snygg du ser ut i dem. Och jag besöker här nästan dagligen...

    SvaraRadera
  6. Hej!
    jag är en 34 årig mamma till en tjej på snart 2 år.
    Har bott i eslöv på solkullen presis när det började byggas men flyttade till göteborg för 4 år sen.Tycker du har en rolig blandning av allt och jag får chans att känna mig "hemma" när jag ser bilder från er trädgård;) Hittade din blogg genom Dorpan då vi scrappar och pysslar båda och är bekanta på fb:)Kram

    SvaraRadera
  7. Godmorgon,

    Jag är en 41 årig (huuh så gammalt det låter... ) 3-barnsmamma. Har en hockeyspelande 18-åring som precis blivit med körkort, 2 flickor på 15 och 10.
    Tycker din blogg är mysig och gillar dina outfits så jag brukar titta in här ibland.

    Jobbar, hela dagarna och höst, vinter brukar resten av tiden tillbringas i diverse ishallar...
    Nu ska jag gå iväg till jobbet.
    Ha en bra dag.
    Mvh
    Jeanette

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag är en 45-årig gift tvåbarnsmamma (döttrar 18 och 16år). Bor i Ängelholm.
    Besöker din blogg minst en gång/dag.
    Gillar dina tips om mode, smink mm.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Vi börjar ju bli kompisar här i blogglandia, så du vet säkert en del om mig :-) Är inom dig varje dag - kommenterar när jag har tid - tycker om din fina blandning av mode, mat, tankar, text och bild! Ändra inte på nåt!

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Jag är en gift, 37 årig 2 barnsmamma. Jag läser här varje gång jag ser ett nytt inlägg för att jag tycker om det du skriver om:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Härligt!! Kul att höra från er lite!

    Mer mer! :-D

    kram Hoffsan

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag tittar in här och tittar på din blogg. Är 37 år och har man och två barn och bor i en förort till Stockholm. Jobbar på marknadsavdelning. Min farmor vad född i Skälderviken/Ängelholm och vi har varit där varje sommar sedan jag var liten för hennes bror behöll föräldrarhemmet. Så jag är lite svag för Skåne och din blogg ;) Kram!

    SvaraRadera
  13. Hej, har precis "rammlat in" på din blogg. Jag är en 40-årig tjej, sambo och mamma till två killar (7 och 10 år) Vi är bosatta ca 1½ mil sydöst om huvudstaden.
    Mina intressen är allt i livet som ger lite guldkant på tillvaron. God mat, god dryck, kläder, smycken, resor osv.. :-)
    Har problem att logga in på mitt Google-konto, så detta inlägg går som 'anonymt'
    /Camilla

    SvaraRadera