måndag 17 september 2012

Dagens med Hunky Dory och kemisk peeling

Hej och hå, snart dags för ett pass Bodypump :-)
Har varit och gjort en kemisk peeling i ansiktet idag för att få bukt med mina melasmafläckar och jag hoppas verkligen de försvinner nu.
Sved och stack som attans men det gjorde inte ont direkt.
Nu har jag en kräm i ansiktet som ska sitta på i 8 timmar och därefter ska jag smörja med massor av fuktkräm samt en speciell kräm under min nattkräm i en månads tid ungefär.
Så om en månad blir det lite före och efter bilder :-)Ska fjälla i hela huvudet också vilket jag dock inte ser fram emot. Tur man inte har en stor fest inbokad :-D

Dagens outfit blev mina nya Amherst pants från Hunky Dory i stl M (bommullsbyxor) som jag hittade i Göteborg. Supertuffa och supersköna att ha på sig. Till den har jag top från Vero Moda, halsband Icon och skor från Cream.

Ni får ha en riktigt fin kväll!
Kram








 
 

3 kommentarer:

  1. Snygg outfit! Hoppas att behandlingen hjälper (inte för att jag tycker att din hy ser konstig ut)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Syns bara på nära håll :-D
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Var gjorde du peelingen?

    SvaraRadera