tisdag 18 september 2012

Testar Isadoras Forest

Halloj!

Testade Isadoras EyeShadow Trio i färgen Forest idag.
Gillar vanligtvis inte Isadoras makeup men dessa skuggorna tycker jag är riktigt bra(har en lila variant i den också) då de inte smular sig och de sitter bra ovanpå primern.
Använde inte den gröna färgen idag men ska testa den imorgon.
Priset är ca 119 kr på Kicks.

Ps Ni får bortse från min extremt glansiga hy just nu pga den kemiska peelingen jag gjorde igår. Ska ha fuktkräm flera gånger om dagen i ansiktet nämligen :-)
Har ingen eyeliner eller kajal heller då jag bara testade den lite snabbt och lätt :-)





Ja, det blev ett kort inlägg men jag ska mysa med familjen nu och  bara slappa framför tv:n och se Halv åtta hos mig.
Längtar till torsdag då programmet Hela Sverige bakar börjar kl 21.00 på tv 7.
Kommer sitta klistrad vid varje program.
Ska ni se det?
Dessa ska vara med i Hela Sverige bakar.

Kramisar

 

2 kommentarer:

  1. Yes, självklart ska jag se Hela Sverige bakar, och makeupen är jättefin på dig Maria ;-)
    kram mamma

    SvaraRadera