måndag 19 november 2012

Killer rumpa i mina nya jeans

Hallå finingar!

Sitter och kollar ut genom fönstret på mina fallskärmsvänner när de svävar i det blå.
Saknar inte det för tillfället för det är så jädrans kallt däruppe så de hade inte fått upp mig där frivilligt, hur kul det än är. Dock väntar jag med spänning på min nya rigg som ligger i Florida och väntar på mig. Kommer bli en riktigt nice julklapp(om de sytt den rätt förhoppningsvis)

Idag inviger jag mina jeans från G-Star Raw som jag köpte på Mollyträffen.
Alltså jag har verkligen hittat ett par jeans som man ialla fall enligt mig får en riktig killer rumpa i :-D
I love them!!
Modellen heter Lynn skinny wmn och jag har stl W:26 L:30 i dessa. Brukar vanligtvis ha 32 i längd så det verkar som om G-Stars jeans är längre i benen men det kanske bara är denna modellen?
De är låga i midjan vilket jag gillar då jag är svankryggad och jeans glappar annars i svanken på mig om de är högre. Så ja jag har nog hittat mitt nya favorit jeansmärke.
Till dem har jag en gammal top från Saint Tropez och stövlar(som jag ju då inte kan gå i för tillfället så de är bara för syns skull haha) från Scorett.








Kommer inte bli så mycket outfits med en massa nya kläder i bloggen framöver då jag börjar min långa besparingsresa till fallskärmssäsongen nästa år men en del second hand från Tradera osv kommer det såklart att bli :-)
ha en fin dag!
Massa kramar

 

7 kommentarer:

  1. De är ju bara sååå fina. Lynn är en av mina absoluta favvo-modeller från G-star. De är verkligen mästare på att göra killer-ass-jeans de där holländarna. :-) Du är verkligen jättesnygg i dem

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Wow vilken killer-rumpa. Du har helt rätt, den sitter skitsnyggt på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja och priset är inte så farligt heller. 999 kr :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyyyyygga!!
    Du har något att hämta hos mej :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är de snygga OCH sköna?! Har själv likadana :)

    SvaraRadera
  6. Linn: Spännande ska in o kolla :-D
    Anonym: Ja supersköna!

    Kram

    SvaraRadera